Často kladené otázky

 

1. Ako môžem objednať tovar?

Akceptujeme objednávky výlučne cez webshop. Kliknite na rozšírený popis, kde nájdete funkciu "Pridať do košíka". Po vstupu do košíka môžete zmeniť alebo zrušiť objednávku. K pokračovaním musíte sa prihlásiť a zaregistrovať. Alebo používajte funkciu "Nákup bez registrácie". K dokončeniu nákupu kliknite na funkciu "Objednať" . Predovšetkým  Vás poprosíme, aby ste prečítali nákupné podmienky!

 

2. Za aký čas dostanem šaty?

Napokon  šaty prichádzajú zo záhraničia, kde sa nachádzajú  veľkosklady, predpokladaná dodacia lehota môže byť 6-10 pracovných dní ! (nie kalendárne dni, takže 1,5-2 týždňov) Šaty s expresnou dodacou lehotou dodávame väčšinou v priebehu 5 pracovných dni. Pozor! Termín doručenia môže sa zmeniť! Keď tovar potrebujete  na fix dátum, musíte nám to pripomenúť - kontaktujte nás pri objednávke alebo ešte pred tým. Predpokladaný termín  doručenia Vám oznamujeme  e-mailom alebo telefonicky.  Zadajte takú adresu, kde ste k dispozícii od 8 do 18 hodín, aby ste mohli prevzať zásielku. Na osobné prevzatie u nás konkrétne nemáte možnosť.  Keď šaty potrebujete súrne, a nie ste istý, že viete dočkať 1-2 týždne, pred uzavretím objednávky napíšte to do rubriky "poznámky", alebo musíte nás na to upozorniť!

 

3. Ako môžete platiť?

Keď zákazník objednáva tovar na dobierku,  zaplatí faktúru kuriérovi, pri prevzatí zásielky. 

 

4. Koľko stojí dodanie?

Dobierkou – 4.5 EUR

 

5. Nie som spokojný s objednaným tovarom, čo mám robiť?

Garantujeme 100 percentnú výmenu tovaru, alebo  záruku vrátenia peňazí. Pred zaslaním balíka späť, musíte poslať mail na catwalkersaty@gmail.com.

 

6. Zabudla som heslo, ako ďalej?

Kliknite sem, a pošleme Vám heslo na zadanú mailovú adresu.

Cookies podporujú poskytovanie služieb. Viac informácií. Využitím našich služieb súhlasíte s použitím cookies. OK
Úspešne produkt v koši!
Zblízka Košík